Вакансии

    Основні обов’язки:

    • діагностика насосного та промислового обладнання;
    • введення в експлуатацію промислового обладнання;
    • пуско-налагоджувальні роботи та пошук несправностей;
    • проведення екстреного і планового ремонту обладнання;
    • профілактичне обслуговування.

    Вимоги:

    • вища чи технічна освіта;
    • розуміння принципів механіки;
    • вміння читати схеми деталювання обладнання;
    • технічна грамотність;
    • володіння ПК на рівні просунутого користувача;
    • водійскі права категорії В будуть перевагою.

    Ми пропонуємо:

    • гідну стабільну оплату праці за результатами співбесіди;
    • офіційне працевлаштування, повний соц. пакет оплачувані відпустку, лікарняний;
    • прозора система взаємодії, в якій кожен співробітник почутий;
    • тривале співробітництво;
    • спільний корпоративний відпочинок і розваги байдарки, пейнтбол;
    • крутий, молодий, амбіційний колектив;
    • кава, чай
    • П’ятиденку з 8−30 до 17−30
    • Офіс — в районі ТРЦ «Французький бульвар»

    Відправляєте розгорнуте резюме з побажаннями щодо очікуваного рівня заробітної плати. Резюме з фото будуть розглянуті в першу чергу.
    Контакти: +38 (097) 728-56-57, e-mail: start-up@start-up.kh.ua, Харків, Салтівське шосе, 43-Г.
    Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року. Середня спеціальна освіта.

    Основні обов’язки:

    • опрацювання вхідних дзвінків, переговори по телефону (погодження, виявлення потреб, врегулювання проблемних питань);
    • складання комерційних пропозицій відповідно до запитів клієнта, в т.ч. розрахунок вартості, виставлення рахунків клієнтам і контроль їх оплати;
    • електронний контроль відвантаження товару клієнту;
    • складання запитів на закупівлю і розміщення замовлень;
    • прозвон потенційних клієнтів з метою розширення клієнтської бази (в т.ч. холодні дзвінки).

    Вимоги:

    • вища освіта;
    • досвід роботи у продажах від 1 року;
    • вільне володіння комп’ютером (MS Office (Excel), 1-С: Підприємство);
    • грамотна письмова та усна мова (російська та українська мови);
    • досвід активних продажів і технічна грамотність будуть перевагою

    Ми пропонуємо:

    • Гідну стабільну оплату праці (за результатами співбесіди) ставка +% + бонуси);
    • Офіційне працевлаштування, повний соц. пакет (оплачувані відпустку, лікарняний);
    • Навчання за рахунок компанії (корпоративні та індивідуальні тренінги);
    • Спільний корпоративний відпочинок і розваги (байдарки, пейнтбол та багато іншого);
    • П’ятиденку з 8−30 до 17−30;
    • Офіс — в районі ТРЦ «Французький бульвар»

    Відправляєте розгорнуте резюме з побажаннями щодо очікуваного рівня заробітної плати. Резюме з фото будуть розглянуті в першу чергу.
    Контакти: +38 (097) 728-56-57, e-mail: start-up@start-up.kh.ua, Харків, Салтівське шосе, 43-Г.
    Повна зайнятість, готові взяти людину з інвалідністю. Досвід роботи від 1 року. Вища освіта.

    У зв’язку з розширенням штату шукаємо менеджера з продажу.
    Кого ми шукаємо:

    • менеджера, який хоче багато заробляти;
    • легкий в спілкуванні, але цілеспрямований;
    • знання технології продаж, навики ведення переговорів;
    • готовий до великої кількості телефонних дзвінків.

    Основні обов’язки:

    • продаж конвеєрних компонентів;
    • контроль угоди на всіх етапах;
    • самостійне планування і організація роботи;
    • рзширення бази клієнтів, розвиток активної бази клієнтів;
    • ведення комерційних переговорів з клієнтами компанії.

    Вимоги:

    • вища освіта;
    • досвід роботи з CRM Bitrix24 буде перевагою;
    • грамотна письмова та усна російська та українська мови;
    • активна життєва позиція, організованість, вміння знаходити спільну мову з людьми.

    Ми пропонуємо:

    • гідну стабільну оплату праці за результатами співбесіди ставка + % від продажу, який залежить тільки від вас;
    • офіційне працевлаштування, повний соц. пакет оплачувані відпустку, лікарняний;
    • досвід від наших Топ-менеджерів, корпоративні та індивідуальні тренінги коштом компанії;
    • прозора система взаємодії, в якій кожен співробітник почутий;
    • тривале співробітництво;
    • спільний корпоративний відпочинок і розваги байдарки, пейнтбол;
    • крутий, молодий, амбіційний колектив;
    • кава, чай
    • П’ятиденку з 8−30 до 17−30

    Надсилаєте розгорнуте резюме з побажаннями щодо очікуваного рівня заробітної плати. Резюме з фото будуть розглянуті в першу чергу.
    Контакти: +38 (063) 241-20-17 +38 (097) 728-56-57, e-mail: a.kotova@start-up.kh.ua, Харків, Салтівське шосе, 43-Г.
    Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року. Вища освіта.

    Основні обов’язки:

    • Просування бренду з метою підвищення впізнаваності на ринку B2B.
    • Участь в розробці стратегії розвитку та просування ТМ.
    • Аналіз конкурентного оточення, виявлення сильних і слабких сторін.
    • Підготовка асортиментної матриці.
    • Переговори / листування з постачальниками, в т.ч з технічних деталей продукції.
    • Аналіз продажів і залишків ТМЦ.
    • Участь у формуванні плану заходів з просування ТМ.
    • Проведення презентацій, тренінгів, участь в конференціях, виставках, фото-відео-сесіях продукції.
    • Створення та оптимізація технічних описів та рекламних текстів продукції.
    • Контроль наповнення власних сайтів всією необхідною інформацією про товар.

    Вимоги:

    • Вища технічна освіта.
    • Навички роботи в конструкторських і креслярських програмах.
    • Досвід ведення переговорів та ділової переписки.
    • Досвід ведення проектів буде плюсом.
    • Англійська мова на рівні intermediate і вище буде плюсом.
    • Аналітичний склад розуму, увага до деталей, готовність працювати в команді.
    • Особистісні якості: відповідальність, креативність.

    Ми пропонуємо:

    • Конкурентну з/п (ставка + бонуси +% від продажів);
    • Офіційне працевлаштування, повний соц. пакет (оплачувані відпустку, лікарняний);
    • Медичну страховку;
    • Навчання за рахунок компанії;
    • Спільний корпоративний відпочинок і розваги;
    • П’ятиденку з 8-30 до 17-30;
    • Місце роботи – р-н ТЦ Французький Бульвар.

    Надсилайте розгорнуте резюме з побажаннями щодо очікуваного рівня заробітної плати. Резюме з фото будуть розглянуті в першу чергу.
    Контакти: +38 (097) 728-56-57, e-mail: start-up@start-up.kh.ua, Харків, Салтівське шосе, 43-Г.
    Повна зайнятість, віддалена робота, готові взяти студента.