Вакансии

Основні обов’язки:

  • опрацювання вхідних дзвінків, переговори по телефону (погодження, виявлення потреб, врегулювання проблемних питань);
  • складання комерційних пропозицій відповідно до запитів клієнта, в т.ч. розрахунок вартості, виставлення рахунків клієнтам і контроль їх оплати;
  • електронний контроль відвантаження товару клієнту;
  • складання запитів на закупівлю і розміщення замовлень;
  • прозвон потенційних клієнтів з метою розширення клієнтської бази (в т.ч. холодні дзвінки).

Вимоги:

  • вища освіта;
  • досвід роботи у продажах від 1 року;
  • вільне володіння комп’ютером (MS Office (Excel), 1-С: Підприємство);
  • грамотна письмова та усна мова (російська та українська мови);
  • досвід активних продажів і технічна грамотність будуть перевагою

Ми пропонуємо:

  • Гідну стабільну оплату праці (за результатами співбесіди) ставка +% + бонуси);
  • Офіційне працевлаштування, повний соц. пакет (оплачувані відпустку, лікарняний);
  • Навчання за рахунок компанії (корпоративні та індивідуальні тренінги);
  • Спільний корпоративний відпочинок і розваги (байдарки, пейнтбол та багато іншого);
  • П’ятиденку з 8−30 до 17−30;
  • Офіс — в районі ТРЦ «Французький бульвар»

Відправляєте розгорнуте резюме з побажаннями щодо очікуваного рівня заробітної плати. Резюме з фото будуть розглянуті в першу чергу.
Контакти: +38 (097) 728-56-57, e-mail: start-up@start-up.kh.ua, Харків, Салтівське шосе, 43-Г.
Повна зайнятість, готові взяти людину з інвалідністю. Досвід роботи від 1 року. Вища освіта.

Основні обов’язки:

  • Прямі активні продажі комплектуючих для конвеєрного обладнання;
  • Пошук і залучення нових клієнтів;
  • Ведення телефонних і особистих переговорів;
  • Складання комерційних пропозицій і підготовка технічних рішень різного рівня складності;
  • Закриття угоди з подальшим контролем за її реалізацією (за допомогою менеджера клієнтської служби);
  • Відмінне знання товару, що продається і його переваг (багато лінійок, брендів і велика номенклатура).

Вимоги:

  • Вища освіта;
  • Досвід активних продажів від 1 року (д/р на В2В ринку буде перевагою, а знання підприємств харчової промисловості – величезним плюсом);
  • Вільне володіння комп’ютером (MS Office (Excel), 1-С: підприємство);
  • Грамотна письмова і усна мова, вільне знання української мови як другої рідної буде перевагою;
  • Наявність водійського посвідчення та особистого авто;
  • Готовність до відряджень по Україні;
  • Технічна грамотність буде перевагою.

Ми пропонуємо:

  • Ставку + прогресуючий%;
  • Офіційне працевлаштування, повний соц. пакет (оплачувані відпустку, лікарняний);
  • Медичну страховку;
  • Компенсацію витрат на автомобіль;
  • Навчання за рахунок компанії (корпоративні та індивідуальні тренінги);
  • П’ятиденку з 8-30 до 17-30.

Відправляєте розгорнуте резюме з побажаннями щодо очікуваного рівня заробітної плати. Резюме з фото будуть розглянуті в першу чергу.
Контакти: +38 (097) 728-56-57, e-mail: start-up@start-up.kh.ua, Харків, Салтівське шосе, 43-Г.
Повна зайнятість, віддалена робота, готові взяти студента.

Основні обов’язки:

  • Просування бренду з метою підвищення впізнаваності на ринку B2B.
  • Участь в розробці стратегії розвитку та просування ТМ.
  • Аналіз конкурентного оточення, виявлення сильних і слабких сторін.
  • Підготовка асортиментної матриці.
  • Переговори / листування з постачальниками, в т.ч з технічних деталей продукції.
  • Аналіз продажів і залишків ТМЦ.
  • Участь у формуванні плану заходів з просування ТМ.
  • Проведення презентацій, тренінгів, участь в конференціях, виставках, фото-відео-сесіях продукції.
  • Створення та оптимізація технічних описів та рекламних текстів продукції.
  • Контроль наповнення власних сайтів всією необхідною інформацією про товар.

Вимоги:

  • Вища технічна освіта.
  • Навички роботи в конструкторських і креслярських програмах.
  • Досвід ведення переговорів та ділової переписки.
  • Досвід ведення проектів буде плюсом.
  • Англійська мова на рівні intermediate і вище буде плюсом.
  • Аналітичний склад розуму, увага до деталей, готовність працювати в команді.
  • Особистісні якості: відповідальність, креативність.

Ми пропонуємо:

  • Конкурентну з/п (ставка + бонуси +% від продажів);
  • Офіційне працевлаштування, повний соц. пакет (оплачувані відпустку, лікарняний);
  • Медичну страховку;
  • Навчання за рахунок компанії;
  • Спільний корпоративний відпочинок і розваги;
  • П’ятиденку з 8-30 до 17-30;
  • Місце роботи – р-н ТЦ Французький Бульвар.

Надсилайте розгорнуте резюме з побажаннями щодо очікуваного рівня заробітної плати. Резюме з фото будуть розглянуті в першу чергу.
Контакти: +38 (097) 728-56-57, e-mail: start-up@start-up.kh.ua, Харків, Салтівське шосе, 43-Г.
Повна зайнятість, віддалена робота, готові взяти студента.