Вакансии
Основні обов’язки:
- опрацювання вхідних дзвінків, переговори по телефону (погодження, виявлення потреб, врегулювання проблемних питань);
- складання комерційних пропозицій відповідно до запитів клієнта, в т.ч. розрахунок вартості, виставлення рахунків клієнтам і контроль їх оплати;
- електронний контроль відвантаження товару клієнту;
- складання запитів на закупівлю і розміщення замовлень;
- прозвон потенційних клієнтів з метою розширення клієнтської бази (в т.ч. холодні дзвінки).
Вимоги:
- вища освіта;
- досвід роботи у продажах від 1 року;
- вільне володіння комп’ютером (MS Office (Excel), 1-С: Підприємство);
- грамотна письмова та усна мова (російська та українська мови);
- досвід активних продажів і технічна грамотність будуть перевагою
Ми пропонуємо:
- Гідну стабільну оплату праці (за результатами співбесіди) ставка +% + бонуси);
- Офіційне працевлаштування, повний соц. пакет (оплачувані відпустку, лікарняний);
- Навчання за рахунок компанії (корпоративні та індивідуальні тренінги);
- Спільний корпоративний відпочинок і розваги (байдарки, пейнтбол та багато іншого);
- П’ятиденку з 8−30 до 17−30;
- Офіс — в районі ТРЦ «Французький бульвар»
Відправляєте розгорнуте резюме з побажаннями щодо очікуваного рівня заробітної плати. Резюме з фото будуть розглянуті в першу чергу.
Контакти: +38 (097) 728-56-57, e-mail: start-up@start-up.kh.ua, Харків, Салтівське шосе, 43-Г.
Повна зайнятість, готові взяти людину з інвалідністю. Досвід роботи від 1 року. Вища освіта.
Основні обов’язки:
- Прямі активні продажі комплектуючих для конвеєрного обладнання;
- Пошук і залучення нових клієнтів;
- Ведення телефонних і особистих переговорів;
- Складання комерційних пропозицій і підготовка технічних рішень різного рівня складності;
- Закриття угоди з подальшим контролем за її реалізацією (за допомогою менеджера клієнтської служби);
- Відмінне знання товару, що продається і його переваг (багато лінійок, брендів і велика номенклатура).
Вимоги:
- Вища освіта;
- Досвід активних продажів від 1 року (д/р на В2В ринку буде перевагою, а знання підприємств харчової промисловості – величезним плюсом);
- Вільне володіння комп’ютером (MS Office (Excel), 1-С: підприємство);
- Грамотна письмова і усна мова, вільне знання української мови як другої рідної буде перевагою;
- Наявність водійського посвідчення та особистого авто;
- Готовність до відряджень по Україні;
- Технічна грамотність буде перевагою.
Ми пропонуємо:
- Ставку + прогресуючий%;
- Офіційне працевлаштування, повний соц. пакет (оплачувані відпустку, лікарняний);
- Медичну страховку;
- Компенсацію витрат на автомобіль;
- Навчання за рахунок компанії (корпоративні та індивідуальні тренінги);
- П’ятиденку з 8-30 до 17-30.
Відправляєте розгорнуте резюме з побажаннями щодо очікуваного рівня заробітної плати. Резюме з фото будуть розглянуті в першу чергу.
Контакти: +38 (097) 728-56-57, e-mail: start-up@start-up.kh.ua, Харків, Салтівське шосе, 43-Г.
Повна зайнятість, віддалена робота, готові взяти студента.
- Просування бренду з метою підвищення впізнаваності на ринку B2B.
- Участь в розробці стратегії розвитку та просування ТМ.
- Аналіз конкурентного оточення, виявлення сильних і слабких сторін.
- Підготовка асортиментної матриці.
- Переговори / листування з постачальниками, в т.ч з технічних деталей продукції.
- Аналіз продажів і залишків ТМЦ.
- Участь у формуванні плану заходів з просування ТМ.
- Проведення презентацій, тренінгів, участь в конференціях, виставках, фото-відео-сесіях продукції.
- Створення та оптимізація технічних описів та рекламних текстів продукції.
- Контроль наповнення власних сайтів всією необхідною інформацією про товар.
Вимоги:
- Вища технічна освіта.
- Навички роботи в конструкторських і креслярських програмах.
- Досвід ведення переговорів та ділової переписки.
- Досвід ведення проектів буде плюсом.
- Англійська мова на рівні intermediate і вище буде плюсом.
- Аналітичний склад розуму, увага до деталей, готовність працювати в команді.
- Особистісні якості: відповідальність, креативність.
Ми пропонуємо:
- Конкурентну з/п (ставка + бонуси +% від продажів);
- Офіційне працевлаштування, повний соц. пакет (оплачувані відпустку, лікарняний);
- Медичну страховку;
- Навчання за рахунок компанії;
- Спільний корпоративний відпочинок і розваги;
- П’ятиденку з 8-30 до 17-30;
- Місце роботи – р-н ТЦ Французький Бульвар.
Надсилайте розгорнуте резюме з побажаннями щодо очікуваного рівня заробітної плати. Резюме з фото будуть розглянуті в першу чергу.
Контакти: +38 (097) 728-56-57, e-mail: start-up@start-up.kh.ua, Харків, Салтівське шосе, 43-Г.
Повна зайнятість, віддалена робота, готові взяти студента.