Сервіс елеваторного обладнання

Сервіс елеваторного обладнання має на увазі укладення договору на сервісне обслуговування окремого конвеєра, конвеєрної лінії або комплексу конвеєрного обладнання.
В рамках такого сервісу в першу чергу проводиться дефектовка обладнання:
– аналіз товщини стінки шахти норий
– аналіз стану стрічки і ковшів норії
– аналіз стану роликів, барабанів і їх футерування
– аналіз товщини стінки ланцюгових транспортерів
– діагностика стану зірок транспортерів
– аналіз рівня розтягування ланцюга і зносу скребків
– діагностика редукторів (стан масла, підшипників, зубчастих зачеплень).

Планове технічне обслуговування обладнання покликане не тільки продовжити термін служби агрегатів, а й знизити енерговитрати. Основне завдання планового сервісного обслуговування – зниження кількості аварійних відключень і зменшення споживання електроенергії.

Діагностика є тільки одним з етапів технічного обслуговування.

1.-Діагностика (оцінка стану обладнання)
2.-Оцінка вартості та термінів ремонту
3.-Комерційна пропозиція (висновок по несправностей обладнання)
4.-Ваше рішення (на підставі КП ви приймаєте рішення про ремонт або заміну обладнання)
5.-Ремонт (ми в найкоротші терміни виробляємо ремонт і / або шеф-монтаж обладнання)
6.-Запуск (ми консультуємо вас до, під час і після запуску обладнання, щоб відновлення процесу пройшло найуспішніше).

Ребрендинг компанії  "СТАРТ-АП"
Ребрендинг компанії  "СТАРТ-АП"