Сервіс елеваторного обладнання

    Сервіс елеваторного обладнання має на увазі укладення договору на сервісне обслуговування окремого конвеєра, конвеєрної лінії або комплексу конвеєрного обладнання.
    В рамках такого сервісу в першу чергу проводиться дефектовка обладнання:
    – аналіз товщини стінки шахти норий
    – аналіз стану стрічки і ковшів норії
    – аналіз стану роликів, барабанів і їх футерування
    – аналіз товщини стінки ланцюгових транспортерів
    – діагностика стану зірок транспортерів
    – аналіз рівня розтягування ланцюга і зносу скребків
    – діагностика редукторів (стан масла, підшипників, зубчастих зачеплень).

    Планове технічне обслуговування обладнання покликане не тільки продовжити термін служби агрегатів, а й знизити енерговитрати. Основне завдання планового сервісного обслуговування – зниження кількості аварійних відключень і зменшення споживання електроенергії.

    Діагностика є тільки одним з етапів технічного обслуговування.

    1.-Діагностика (оцінка стану обладнання)
    2.-Оцінка вартості та термінів ремонту
    3.-Комерційна пропозиція (висновок по несправностей обладнання)
    4.-Ваше рішення (на підставі КП ви приймаєте рішення про ремонт або заміну обладнання)
    5.-Ремонт (ми в найкоротші терміни виробляємо ремонт і / або шеф-монтаж обладнання)
    6.-Запуск (ми консультуємо вас до, під час і після запуску обладнання, щоб відновлення процесу пройшло найуспішніше).

    Ребрендинг компанії  "СТАРТ-АП"
    Ребрендинг компанії  "СТАРТ-АП"