Вакансии

Основні обов’язки:

  • діагностика насосного та промислового обладнання;
  • введення в експлуатацію промислового обладнання;
  • пуско-налагоджувальні роботи та пошук несправностей;
  • проведення екстреного і планового ремонту обладнання;
  • профілактичне обслуговування.

Вимоги:

  • вища чи технічна освіта;
  • розуміння принципів механіки;
  • вміння читати схеми деталювання обладнання;
  • технічна грамотність;
  • володіння ПК на рівні просунутого користувача;
  • водійскі права категорії В будуть перевагою.

Ми пропонуємо:

  • гідну стабільну оплату праці за результатами співбесіди;
  • офіційне працевлаштування, повний соц. пакет оплачувані відпустку, лікарняний;
  • прозора система взаємодії, в якій кожен співробітник почутий;
  • тривале співробітництво;
  • спільний корпоративний відпочинок і розваги байдарки, пейнтбол;
  • крутий, молодий, амбіційний колектив;
  • кава, чай
  • П’ятиденку з 8−30 до 17−30
  • Офіс — в районі ТРЦ «Французький бульвар»

Відправляєте розгорнуте резюме з побажаннями щодо очікуваного рівня заробітної плати. Резюме з фото будуть розглянуті в першу чергу.
Контакти: +38 (097) 728-56-57, e-mail: start-up@start-up.kh.ua, Харків, Салтівське шосе, 43-Г.
Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року. Середня спеціальна освіта.

Основні обов’язки:

  • опрацювання вхідних дзвінків, переговори по телефону (погодження, виявлення потреб, врегулювання проблемних питань);
  • складання комерційних пропозицій відповідно до запитів клієнта, в т.ч. розрахунок вартості, виставлення рахунків клієнтам і контроль їх оплати;
  • електронний контроль відвантаження товару клієнту;
  • складання запитів на закупівлю і розміщення замовлень;
  • прозвон потенційних клієнтів з метою розширення клієнтської бази (в т.ч. холодні дзвінки).

Вимоги:

  • вища освіта;
  • досвід роботи у продажах від 1 року;
  • вільне володіння комп’ютером (MS Office (Excel), 1-С: Підприємство);
  • грамотна письмова та усна мова (російська та українська мови);
  • досвід активних продажів і технічна грамотність будуть перевагою

Ми пропонуємо:

  • Гідну стабільну оплату праці (за результатами співбесіди) ставка +% + бонуси);
  • Офіційне працевлаштування, повний соц. пакет (оплачувані відпустку, лікарняний);
  • Навчання за рахунок компанії (корпоративні та індивідуальні тренінги);
  • Спільний корпоративний відпочинок і розваги (байдарки, пейнтбол та багато іншого);
  • П’ятиденку з 8−30 до 17−30;
  • Офіс — в районі ТРЦ «Французький бульвар»

Відправляєте розгорнуте резюме з побажаннями щодо очікуваного рівня заробітної плати. Резюме з фото будуть розглянуті в першу чергу.
Контакти: +38 (097) 728-56-57, e-mail: start-up@start-up.kh.ua, Харків, Салтівське шосе, 43-Г.
Повна зайнятість, готові взяти людину з інвалідністю. Досвід роботи від 1 року. Вища освіта.

У зв’язку з розширенням штату шукаємо менеджера з продажу.
Кого ми шукаємо:

  • менеджера, який хоче багато заробляти;
  • легкий в спілкуванні, але цілеспрямований;
  • знання технології продаж, навики ведення переговорів;
  • готовий до великої кількості телефонних дзвінків.

Основні обов’язки:

  • продаж конвеєрних компонентів;
  • контроль угоди на всіх етапах;
  • самостійне планування і організація роботи;
  • рзширення бази клієнтів, розвиток активної бази клієнтів;
  • ведення комерційних переговорів з клієнтами компанії.

Вимоги:

  • вища освіта;
  • досвід роботи з CRM Bitrix24 буде перевагою;
  • грамотна письмова та усна російська та українська мови;
  • активна життєва позиція, організованість, вміння знаходити спільну мову з людьми.

Ми пропонуємо:

  • гідну стабільну оплату праці за результатами співбесіди ставка + % від продажу, який залежить тільки від вас;
  • офіційне працевлаштування, повний соц. пакет оплачувані відпустку, лікарняний;
  • досвід від наших Топ-менеджерів, корпоративні та індивідуальні тренінги коштом компанії;
  • прозора система взаємодії, в якій кожен співробітник почутий;
  • тривале співробітництво;
  • спільний корпоративний відпочинок і розваги байдарки, пейнтбол;
  • крутий, молодий, амбіційний колектив;
  • кава, чай
  • П’ятиденку з 8−30 до 17−30

Надсилаєте розгорнуте резюме з побажаннями щодо очікуваного рівня заробітної плати. Резюме з фото будуть розглянуті в першу чергу.
Контакти: +38 (063) 241-20-17 +38 (097) 728-56-57, e-mail: a.kotova@start-up.kh.ua, Харків, Салтівське шосе, 43-Г.
Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року. Вища освіта.

Основні обов’язки:

  • Просування бренду з метою підвищення впізнаваності на ринку B2B.
  • Участь в розробці стратегії розвитку та просування ТМ.
  • Аналіз конкурентного оточення, виявлення сильних і слабких сторін.
  • Підготовка асортиментної матриці.
  • Переговори / листування з постачальниками, в т.ч з технічних деталей продукції.
  • Аналіз продажів і залишків ТМЦ.
  • Участь у формуванні плану заходів з просування ТМ.
  • Проведення презентацій, тренінгів, участь в конференціях, виставках, фото-відео-сесіях продукції.
  • Створення та оптимізація технічних описів та рекламних текстів продукції.
  • Контроль наповнення власних сайтів всією необхідною інформацією про товар.

Вимоги:

  • Вища технічна освіта.
  • Навички роботи в конструкторських і креслярських програмах.
  • Досвід ведення переговорів та ділової переписки.
  • Досвід ведення проектів буде плюсом.
  • Англійська мова на рівні intermediate і вище буде плюсом.
  • Аналітичний склад розуму, увага до деталей, готовність працювати в команді.
  • Особистісні якості: відповідальність, креативність.

Ми пропонуємо:

  • Конкурентну з/п (ставка + бонуси +% від продажів);
  • Офіційне працевлаштування, повний соц. пакет (оплачувані відпустку, лікарняний);
  • Медичну страховку;
  • Навчання за рахунок компанії;
  • Спільний корпоративний відпочинок і розваги;
  • П’ятиденку з 8-30 до 17-30;
  • Місце роботи – р-н ТЦ Французький Бульвар.

Надсилайте розгорнуте резюме з побажаннями щодо очікуваного рівня заробітної плати. Резюме з фото будуть розглянуті в першу чергу.
Контакти: +38 (097) 728-56-57, e-mail: start-up@start-up.kh.ua, Харків, Салтівське шосе, 43-Г.
Повна зайнятість, віддалена робота, готові взяти студента.